יציאת מצרים: 1,705 מסתננים יצאו בפברואר

שלמה בן יוסף No Comments on יציאת מצרים: 1,705 מסתננים יצאו בפברואר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"הגידול הדרמטי שאנו עדים לו החל מחקיקת חוק המסתננים החדש ביציאה מסתננים בלתי חוקיים מישראל, התעצם גם בחודש פברואר בו יצאו 1,705 מסתננים מרצון". כך אמר הבוקר שר הפנים, גדעון סער, בכנס תכניות העבודה לשנת 2014 של רשות האוכלוסין שהתקיים באשקלון.

סער הציג את הנתונים האחרונים בכנס: בחודש נובמבר יצאו 63 מסתננים בלתי חוקיים, בדצמבר יצאו 325, בינואר גדל המספר ל 765 מסתננים שעזבו את ישראל מרצון, וכאמור, מספר היוצאים החודש עומד על 1,705.
סער

השר סער ייחס את מספרי היוצאים לפעולות שהוא ומשרדו הובילו בחודשים אחרונים: חוק החדש למניעת הסתננות, הקמת מרכז השהייה הפתוח בחולות, זימוני מסתננים ממרכזי הערים לתקן השהייה ואכיפת איסור העסקה, וכן הגדלת התמריץ הכספי ליוצאים בהוראת שעה.

שר הפנים הפריך את הטענות כאילו הגידול החד ביוצאים נובע מלחץ המופעל על השוהים בחולות ובסהרונים. וציין כי פילוח היוצאים לחודש פברואר הוא כי מתוך 1,705 שיצאו מישראל החודש, רק 64 יצאו מהמתקנים בסהרונים וחולות, (3.7%) ואילו 1,641 (96.3%) יצאו ממרכזי הערים. "היציאה המאסיבית של מסתננים מערי ישראל היא הוכחה נוספת לכך כי מדובר בהגירת עבודה בלתי חוקית בעיקרה. כאשר מתחזקת בקרבם הערכה כי ההסתברות להשקעות ארוכת טווח בישראל ובעריה יורדת, הם מעדיפים לצאת מרצון לארצם". אמר שר הפנים סער.



0 תגובות